تــــمــــنــــا می کنم

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

تــــمــــنــــا می کنم

 
خــــــدایـــــا…


 آغوشت را امشب به من می دهی ؟


 برایِ گفتن! چیزی ندارم


 اما برای ِ شنفتن ِ حرفهایِ تو گوش بسیار . .


 می شود من بغض کنم، تو بگویی :

مگر خدایت نباشد که تو اینگونه بغض کنی . .


 می شود من بگویم خدایا ؟ تو بگویی : جانِ دلم . .


 می شود بیایی ؟


 تــــمــــنــــا می کنم



نظرات شما عزیزان:

بهاره
ساعت22:24---18 تير 1393
چقدقشنگ بود باتمام وجودم اینو میخوام

هانیه
ساعت11:32---4 بهمن 1392
آسمان فرصت پرواز بلندی ست ولی ...

قصه این است که چه اندازه کبوتر باشی....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:, ساعت توسط masoud |